14 березня 2015 р.

Притча про насіння

Одного разу жінці приснився сон, що за прилавком магазину стояв Господь Бог.
- Господи! Це Ти! - вигукнула вона з радістю.
- Так, це Я, - відповів Бог.
- А що у Тебе можна купити? - запитала жінка.
- У мене можна купити все, - прозвучала відповідь.
- У такому разі дай мені, будь ласка, здоров'я, щастя, любові, успіху і багато грошей.
Бог доброзичливо посміхнувся і пішов на склад за замовленим товаром. Через деякий час він повернувся з маленькою паперовою коробочкою.
- І це все ?! - вигукнула здивована і розчарована жінка.
- Так, це все, - відповів Бог і додав:
- Хіба ти не знала, що в моєму магазині продається тільки насіння?

2 коментарі:

  1. А нам порібно сіяти і доглядати за полем, тоді буде урожай. Але ми часто, навіть не посіявши питаємо де воно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви праві. Від нас залежить дуже багато. Хочемо мати гарні стосунки, а щодня псуємо їх дрібними претензіями і сварками. Хочемо мати гарне здоров'я, а щодня вживаємо нездорові продукти, лінь зранку робити фізичні вправи.

      А найбільше - хочемо, щоб наші мрії здійснювались, а самим лінь мріяти!! Колись жодного значення не надавала детальному плануванню, ставленню цілей, і дивувалась "Ну чого ж вони не досягаються, мої цілі?!". Блін, бо не було їх. Тому й не досягались.

      Видалити