14 січня 2015 р.

Основний закон спілкування

Коротко і зрозуміло про основний закон спілкування між людьми.  Лекція представлена в контексті менеджменту персоналу, але запропонований закон працює в АБСОЛЮТНО УСІХ СФЕРАХ людської взаємодії.

Закон звучить так: ми отримуємо ТЕ, що періодично винагороджуємо.

Що означає кожне слово у даній формулі?

Хто такі "ми" - зрозуміло.
Що означає "отримуємо" - ніби теж зрозуміло.  Отримуємо від людей певне ставлення, поведінку, реакцію на нас.
"Періодично" - теж зрозуміло.

А от який зміст має "винагороджуємо"?  Яким чином можна винагородити певне ставлення до нас?  Яка наша реакція може бути нагородою?  Так класно пояснити в мене не вийде, тому рекомендую дивитись.


Настільки просте і зрозуміле пояснення знайшла вперше в цій лекції. 



Немає коментарів:

Дописати коментар