12 січня 2015 р.

Приймаю естафету Liebster Blog Award

Мені шалено приємно, що чарівна авторка блогу Jullia Story відзначила мої Нотатки.  Отже, приймаю естафету і відповідаю на запитання Юлі. 


1. як думаєте, ваше ім’я вам пасує чи ви хотіли би називатися якось інакше?
Не скажу, що фанатію від свого імені.  На форумах я найчастіше - Roxie, багато друзів теж мене так називають.  А от недавно якось прийшла така собі невеличка любов до мого паспортного імені ))) 

2. чи вірите ви в забобони або таке інше? чорних котів обминаєте?))) 
В забобони переважно не вірю, але чомусь до чорних котів підсвідомий страх.  Хз..  Подивитись в дзеркало, наступити на ключі, кинути щіпку солі через плече - якось теж підсвідомо... Навіть не задумуюсь про це.  але я не забобонна ))))  Таде там!! 



3. якби дозволяли умови, яку б домашню тваринку (будь-яку, ну хоч динозавра) мали і чому?
В дитинстві хотіла лева або тигра.  Люблю ВЕЛИКИХ котиків. Зараз нікого не хочу.  Хомячка, рибок і купи вазонів вистарчає наразі. 

4. поділіться своїм рецептиком доброго настрою, ну таким, щоб от взяв, зробив і настрій піднявся(я потім його випробую на собі)))
О!!!  Тут я майстер!
Для мене найбільш дієво для початку згадати, що "Настрій, це те, що ми самі здатні настроювати" і далі - робити все чого хочеться душі чи тілу...
а) підійти до дзеркала, посміхнутись собі, і нагадати собі, що я - супермегакласна!
б) улюблена музика
в) файне кІно
г) прогулятись надворі за будь-якої погоди
д) ванна з піною, свічками, ароматами і т.д.
е) файна книжка
є) масаж
ж) перукарня, манікюр і т.д.
д) шопінг
е) спілкування (з приємним співбесідником!)
...
Коли фантазія вичерпується, заглядаю сюди 333 способа восполнения женской энергии і - основне бажання підняти собі настрій ))))

  5. чи маєте нездійсненну мрію(ну я, от наприклад, мало не щодня мрію про чарівну паличку, яку використовувала б в дуже банальних цілях – прибирала і варила їсти)?
Щоб на всій планеті був мир, щоб всі були ситі і щасливі... 

6. яку маєте найулюбленішу книжку?
"Володар перстенів" і "Гаррі Поттер" ))) А якщо серйозно, то зараз смаки дуже змінились, тому все, що я читала колись - вже не можу назвати улюбленим.  Зараз читаю трохи філософії, психології, і всякого-різного. 


7. де би ви хотіли жити і в якому часі?
Наш час мене цілком влаштовує.


8. коли з вами в останнє відбувалися дива(порожня маршрутка в час пік))))?
Годину назад: випадково натрапила на той тренінг, який мені зараз найбільш актуальний.  Десь тиждень тому виявила, що мало знаю в одному цікавому питанні, але ще не було часу цілеспрямовано пошукати потрібну інфу, а вона сьогодні сама до мене прийшла. Тішусь безмежно)))

А найбільшим дивом за останні 3 тижні було виявити, що в мого скромного блога є постійні читачі ))  Мені ТАК ШАЛЕНО ПРИЄМНО!!!  Відправляю флюїди - відчиняйте вікна =)


9. чи сміялися ви колись так, щоб аж до сліз і потім два дні живіт болів, як після пресу?

Буває.  Зараз рідше, ніж колись.. 

10. які сни вам сняться? кольорові, з відчуттями, реалістичні чи не дуже, екшн чи мелодрами? чи взагалі нічого не показують?
 Не знаю чи кольорові..  Не задумувалась..  Сняться і мелодрами, і бойовики, і триллери, і романтичні комедії, і дуже часто детективи - усе мейд ін Юкрейн зі мною в головній ролі ))))


11. скільки разів ви посміхнулися, поки відповідали на запитання?)))
Багато раз ))  Дякую за позитивчик )))  

4 коментарі:

  1. Про забобони цікаво )))
    Я теж ніби розумію, що воно працює, поки я в то вірю. Але деякі речі простіше зробити - глянути в дзеркало , коли вертаюсь додому за чимось, наприклад ))), ніж переконати себе в тому, що все дурниці.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Світланко, якось завжди думала, що я не забобонна. Бо якщо чорний кіт перейде мені дорогу, або забуду глянути в дзеркало то ніц страшного в тому не бачу, і не вірю, що мені буде від того зле. Але, якщо маю можливість оминути чорного кота, або згадаю собі, що тре глянути в дзеркало - без зайвих роздумів то і роблю. Рефлекс, чи шо ?... Інстинктивно, на рівні підсвідомості )))) Цікавий такий інстинкт - оминати чорних котів )))

      Видалити
  2. дякую за відповіді! гаррі поттер то і я велика прихильниця! в за рецептики доброго настрою теж! деякі і я активно використовую) а ще дякую за посилання на сайтик 333 способи, досить цікавий)

    ВідповістиВидалити